Support

Som ett komplement till våra system tecknar ni ett supportavtal. Har ni inget avtal men önskar teckna ett så vänligen kontakta oss på office@logmaster.se.

Ett supportavtal ger er tillgång till:
• Prioriterad support.
• Uppdateringar och uppgraderingar.*
• Fri telefonsupport mellan kl 08-17.
• Fjärrhjälp (vid ärenden som t.ex. ominstallation debiteras timpenning).
• På-platsen-support mot timpenning.

Ni kan t.ex. kontakta oss angående:
• Teknisk support.
• Handhavandefrågor och utbildning.
• Hårdvarurelaterade problem rörande etikettskrivare och streckkodsläsare.
• Ominstallation.

* För att fria uppgraderingar ska gälla måste supportavtalet ha löpt minst 1 år.

För support kan ni skicka ett mail med en beskrivning av ärendet till support@logmaster.se eller ringa 08-764 69 00.

Ni kan även få svar på en del vanliga supportfrågor i vår FAQ.

När vår supportavdelning behöver komma åt att hjälpa er via fjärrhjälp använder vi TeamViewer Quick support. Klicka på ikonen nedan och välj "kör". Vänligen uppge det nio-siffriga ID:t och lösneordet till vår support-tekniker.


Logmaster fjärrsupport via TeamViewer